Verzending PostNL € 5,95

gratis vanaf € 75,-

Vintage Paint Dealer

Krijtverf maar dan meer

persoonlijk advies, stijlvol en passie voor blauw

origineel en 1ste kwaliteit

Bunzlau servies

van Ceramika Artystyczna

Herroepingsrecht

Het kan natuurlijk gebeuren dat het ontvangen artikel toch niet datgene is dat je gehoopt had.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren,  MITS een paar spelregels:

– het product ongebruikt is en de verzegeling ( dus de originele fabriekssticker) niet verbroken is. Bij onze aardewerk producten betreft dit de originele kwaliteitssticker op het product. Bij verwijdering van deze sticker is je bestelling definitief en kan deze niet meer geannuleerd worden, dus controleer je artikel altijd goed voordat je het afwast!!!!

-het product moet dan ook na melding binnen 14 dagne bij ons in huis zijn, ook als de maat kleur of model niet is wat je gehoopt had, Let op: hierna kan geen aanspraak meer gemaakt worden op evt ruilen of terug betaling van een artikel.

Mocht je gebruik maken van het herroepingsrecht, dan dienen de producten binnen 14 dagen na aankoop retour gestuurd te worden. Bij retourzending draagt koper het risico van de retourzending. Je krijgt dan de producten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar Lovely Blue zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat dus inclusief fabrieksstickers en ongebruikt / onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@lovely-blue.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde artikel of orderbedrag  binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten. 

Je kunt het artikel na aanmelding retour sturen naar:

Lovely Blue
Eburonenstraat 17
6171 BG Stein

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan: Lovely-Blue
Eburonenstraat 17
6171 BG Stein
info@lovely-blue.nl

  • Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*

  • Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
  • [Naam consumenten(en)]
  • [Adres consument(en)]
  • [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt mailen naar: info@lovely-blue.nl

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.